zaterdag 31 januari 2015

Mag ik even aanschuiven?

Normaal gesproken probeer ik voor het avondeten altijd even naar huis te gaan. Het is een goede gelegenheid om thuis de dag door te praten. Zolang ik echter nog niet naar mijn nieuwe gemeente verhuisd ben, gaat dat niet elke dag lukken.

Dat bracht mij op het idee om de inwoners van de gemeente Stichtse Vecht te vragen bij wie ik eens een keer aan mag schuiven voor het avondeten. Het lijkt mij een mooie gelegenheid om de inwoners en de gemeente wat beter te leren kennen.

Heeft u interesse om mij een keer tussen 17:30 en 19:00 uur aan tafel uit te nodigen voor een goed gesprek bij een hapje eten, stuur dan een bericht aan aantafel@stichtsevecht.nl

Ik zal bij de ingekomen uitnodigingen ook kijken naar een mooie spreiding over de verschillende kernen van de gemeente. Bovendien stel ik het op prijs om in uw bericht te lezen waarom ik juist uw aanmelding bovenop de stapel zou moeten leggen.

Ik hoop snel tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten