donderdag 1 januari 2015

De beste wensen voor 2015

2014 was een bewogen jaar. De zelfstandige provincie blijft, de provinciale jeugdzorg gaat naadloos over naar de gemeenten, de provinciale financiƫn zijn op orde, de bezuinigingen zijn gerealiseerd, we beheersen onze risico's en DE-on is van start gegaan. Niet allemaal enorme nieuwsfeiten in vergelijking met het nationale en internationale nieuws, maar Flevoland is wel weer een stukje beter geworden.

Ik bedank iedereen met wie ik in 2014 samen mocht optrekken voor een beter Flevoland. En voor het geval u vindt dat dit onvoldoende is gelukt, laten we dan in 2015 nog eens kijken wat we kunnen doen.

Oh ja, eind 2014 kwam het nieuws dat ik per 29 januari 2015 aan de slag kan als de nieuwe burgemeester van de gemeente Stichtse Vecht. Het begint al lekker druk te worden met de voorbereidingen. Zo brengt 2015 voor mij in ieder geval veel veranderingen met zich mee. Ik kijk uit naar de komende samenwerking met de inwoners van mijn nieuwe gemeente.

Ik wens iedereen het beste toe voor 2015.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten