woensdag 25 juni 2014

Sponsor gezocht

Dit weekend loop ik met het team van de Provincie Flevoland mee met de Lijn in Waterloop. De jaarlijkse estafette marathon voor teams van maximaal 5 personen waarvan er 4 fietsen en 1 hardloopt. De teamleden wisselen elkaar daarbij onderweg steeds af. We lopen rondom de Oostvaardersplassen, een afstand van 42 kilometer.

De Lijn in Waterloop is een sponsorloop voor de stichting Aqua for All. Deze stichting zet zich in voor verbetering van drinkwater- en sanitaire voorzieningen in derde wereldlanden onder het motto "Water is Leven". Dit jaar gaat de opbrengst naar een water- en sanitatieproject in Tenda Pamoja. Voor meer informatie verwijs ik naar de site www.hkv.nl/lijninwaterloop

Wilt u mij en het provincieteam sponsoren, dan kan dat natuurlijk. U kunt uw bijdrage storten op rekeningnummer NL26INGB0009562879 t.n.v. Stichting Lijn in Waterloop. Als u mij daarna laat weten wat de hoogte van uw bijdrage was, kom ik de gulste gever persoonlijk thuis bedanken.
 
Tot ziens.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten