zaterdag 17 augustus 2013

Zomerstage, de finale

Fout
Mijn jaarlijkse zomerstages zitten er weer op. Of, zoals een van de verslaggevers het noemde, de afgelopen twee weken heb ik de Flevolanders mijn agenda laten bepalen. Het is me buitengewoon goed bevallen. De zomerstages brachten me in contact met allerlei interessante inwoners en ondernemers. Dankzij hen begrijp ik weer een beetje beter wat er van mij wordt verwacht als ik komende week mijn normale werkzaamheden weer ga hervatten.

Op twee van mijn stages wil ik hier nog even terug komen. Op de eerste dag was ik op pad met een van de provinciale toezichthouders. Ik dacht een leuke sfeerfoto bij dat artikel geplaatst te hebben, maar die riep op twitter wel heel veel discussie op. Dat kwam door de combinatie van verkeersborden die daarop te zien was. De twitteraar die daarover begon heeft uiteindelijk gelijk gekregen. Ik zal u niet vermoeien met alle wettelijke argumenten, maar het onderste bord zal worden verwijderd.

De laatste dag was ik te gast bij De Stentor. Het resultaat van die dag heb ik inmiddels in de krant kunnen bewonderen. Ik was er best tevreden mee. Een van de stukken was een opinieartikel over de provinciefusie waarvan ik u de inhoud niet wil onthouden. Daarnaast heb ik nog een tweede artikel geschreven, dat niet geplaatst is. Ik zal beide stukken hieronder op mijn weblog plaatsen. Ik ben benieuwd naar de reacties.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten