donderdag 31 januari 2013

Roxanne en Fleur

Sinds 2005 schrijf ik met enige regelmaat op dit weblog. In al die jaren heb ik een flink aantal lezers gekregen. In ieder geval voldoende om voorlopig gewoon door te gaan op deze plaats. Maar ik wil natuurlijk ook een beetje meegaan met veranderingen in de wereld van de digitale media.

Een tijdje geleden kwam ik hierover in gesprek met Fleur en Roxanne. Twee jonge meiden met verstand van media en van alles wat jonge mensen leuk vinden. Ze vonden de verhaaltjes op mijn weblog toch een beetje ouderwets en qua tekst niet echt van deze eeuw. Ze gaven me een aantal slimme tips over mijn mediamix, mijn taalgebruik en adviseerde om naast mijn weblog in ieder geval ook een fanpage op facebook te beginnen. Dat heb ik inmiddels gedaan. Het is nog een beetje onwennig, maar ik leer gelukkig nog steeds snel. Mijn fanpage is terug te vinden via de link boven deze pagina of rechtstreeks via: 
http://www.facebook.com/gedeputeerdewitteman.

Een nieuwe plek op het web met in de toekomst veel leuke dingen en vooral veel multimedia. Ik ben benieuwd naar de reacties.


Tot ziens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten