vrijdag 4 februari 2011

Nominatie

Ruim zes jaar geleden begon ik met het schrijven van mijn weblog. Toen noemde ik dat nog mijn digitale dagboek. In de loop der tijd heb ik ontdekt dat internet een hele waardevolle aanvulling kan zijn in mijn bestuurlijke 'gereedschapskist'. Inmiddels zijn daar nieuwe 'social media' instrumenten bijgekomen. Eerst Hyves, toen Linkedin, Facebook en uiteindelijk Twitter. Met die volle digitale gereedschapskist onderhoud ik nu een jaar of twee het contact met de inwoners waarvoor ik dagelijks aan het werk ben. Gedurende die periode heb ik het aantal bezoekers van mijn site steeds verder zien stijgen met pieken wanneer er belangrijke beslissingen werden genomen en natuurlijk rondom verkiezingen. In de aanloop naar de verkiezingen op 2 maart nemen de bezoekersaantallen en de reacties die ik krijg weer flink toe.

Vandaag kreeg ik via www.bestewebpoliticus.nl het bericht dat ik ben genomineerd als 'beste social mediagebruiker' onder de provinciale politici. Een mooie mijlpaal in ruim 6 jaar op het web. En nu maar afwachten of ik deze titel ook in de wacht ga slepen. Ik sluit niet uit dat ik daar binnenkort uw hulp bij nodig heb. Voorlopig geniet ik even van de nominatie.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten