zondag 16 mei 2010

Leiden Marathon

Een graadje of 17 a 18, droog, een beetje zon en heel veel geweldige supporters langs de route, kortom de perfecte omstandigheden voor de Leiden Marathon vandaag. Onderweg naar het startpunt in de Breestraat reed ik langs een onafgebroken lint van mensen in trainingspak en loopschoenen vanaf Leiden Centraal tot het stadhuis. Vele duizenden lopers kwamen vandaag naar Leiden voor een leuke en sportieve dag en volgens mij zijn ze niet teleurgesteld.

Ik heb het in ieder geval weer heel erg naar mijn zin gehad. Een uur, negenenvijftig minuten en tien seconden nadat ik de startlijn in de Breestraat passeerde voor mijn halve marathon, kwam ik over de finish op de Vismarkt. Daarna heb ik alleen maar lopen genieten van de sfeer in het centrum. Wat mij betreft doe ik volgend jaar weer mee. Mocht u geinteresseerd zijn in mijn statistieken van deze loop klik dan hier.

De foto kreeg ik van Marije van den Berg, waarvoor natuurlijk mijn dank.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten