vrijdag 27 november 2009

Open Coffee Leiden

Open Coffee is een regelmatig gehouden, informele bijeenkomst waar iedereen die iets met “online” heeft elkaar kan ontmoeten, ideeen bespreken, kennis delen, brainstormen, meetings houden of samenwerken. Ontspannen netwerken dus, onder het genot van een kopje koffie.

Sinds een tijdje is er in Leiden ook met enige regelmaat een Open Coffee. Via twitter zag ik een oproep voor een bijeenkomst, vandaag om 11.00 uur in restaurant City Hall. Omdat ik nieuwsgierig ben en omdat ik wilde onderstrepen dat ondernemersnetwerken belangrijk zijn voor de stad, ben ik even binnengelopen. Ik trof er een stuk of 20 tot 25 vooral jonge ondernemers uit de creatieve sector. Veel mensen die onlangs voor zichzelf zijn begonnen en behoefte hebben om zo nu en dan eens met andere ondernemers te praten. Geweldig om te zien hoe deze groep enthousiaste ondernemers met elkaar informatie uitwisselen, zaken doen en koffie drinken. Ik heb met plezier meegedaan en nog wat tips gegeven over de dienstverlening van de gemeente Leiden aan startende ondernemers. Mij zien ze vast nog wel een keer terug.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten