donderdag 27 augustus 2009

Zomerstages

De serie van 8 zomerstages 2009 is achter de rug. 8 dagen lang stond ik letterlijk tussen de ondernemers uit de stad. 8 dagen lang heb ik u daarvan verslag gedaan. 8 dagen lang kreeg ik de gelegenheid om te zien waar men zoal mee bezig is en hoe wij als gemeente ervoor kunnen zorgen dat zij hun werk beter kunnen doen. Met die kennis ga ik vanaf maandag weer gewoon aan het werk. Ik ga als wethouder Economische Zaken de komende periode mijn best doen om te zorgen dat wij in onze besluiten nog beter rekening gaan houden met de belangen van de bedrijven in de stad. Gewoon omdat dat belangrijk is voor de stad en haar inwoners.
Vanmiddag waren de betrokken ondernemers van de zomerstages 2009 nog een keer bij elkaar. Fotograaf John Brussel maakte bij deze gelegenheid bovenstaande foto waarvoor ik hem bedank. Ik wil hem u niet onthouden al vind ik eigenlijk dat ik achter de ondernemers zou moeten staan. Ik ben de betrokken ondernemers zeer erkentelijk voor het feit dat ze bereid waren tijd vrij te maken om mij dat inzicht te geven. Ik kijk met veel genoegen terug op de stageperiode 2009.
Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten