zaterdag 14 maart 2009

ZZ Leiden - Upstairs Weert 78-72

Ze moesten vanavond wel winnen om de playoffs binnen bereik te houden, en dat is gelukt. In een spannend duel in de 5 mei hal slaagde Zorg en Zekerheid Leiden er voor de derde achtereenvolgende werdstrijd in om de tegenstander op afstand te houden. Ik heb op de tribune genoten van de spannende wedstrijd. Ik zat daar vanavond met de wethouder Sport uit de gemeente Noordwijk, Gerben van Duin en zijn vrouw. Zij waren op uitnodiging van ZZ-Leiden aanwezig om eens te zien wat eredivisie basketbal voor impact kan hebben voor sport in de stad.

De foto is van Peter van der Velden.

Tot ziens.

Als wethouder Sport ben ik graag aanwezig bij bijzondere sportwedstrijden van Leidse sportverenigingen. Speelt uw vereniging een wedstrijd die voor u belangrijk is, stuur mij dan even een e-mail.

4 opmerkingen:

  1. Geachte heer Witteman,

    ik ben blij dat u het zo naar uw zin heeft gehad op de tribunes van de 5 Mei hal. Zoals u al terecht zegt is ZZ Leiden een uithangbord en visitekaartje voor Leiden.

    Wat is de status mbt de uitbreiding van de 5 Mei hal? Ik vind dat de gemeente de organisatie van ZZ Leiden best meer mag helpen. Zij hebben het initiatief en het lef genomen om dit op te zetten in Leiden en zouden nu best meer support kunnen gebruiken, zodat er nog meer Leidenaren kunnen genieten van ZZ Leiden.

    Met vriendelijke groeten,

    Remco den Braven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Remco,

    Ik weet dat men werkt aan een plan voor uitbreiding van de 5 mei hal, maar formeel heeft de gemeente nog geen verzoek gekregen. Zodra dat verzoek binnen is zullen we een beslissing nemen.

    Het is overigens de bedoeling dat in het Huis van de Sport een topsporthal komt met veel meer capaciteit dan nu in de 5 mei hal. Als alles goed gaat zou zo'n hal over een jaar of 5 beschikbaar moeten zijn. Investeringen in de 5 mei hal moeten we dus in een hele korte tijd afschrijven. Of dat verstandig is zal nog moeten blijken.

    Tot ziens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi allemaal,

    Ik heb marcwitteman.blogspot.com gevonden via Startpagina.
    Deze site ziet er goed en mooi uit!
    Ik wil graag ook zo een mooie site maken. Welke programmas heb je hier precies voor gebruikt? Mijn blogje ziet er nog leeg uit. :(

    Bedankt

    Liefs vanuit A'dam
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Willy uit amsterdam. Kijk gewoon even op www.blogger.com. Het is niet heel moeilijk. Als je nog vragen hebt stuur dan even een mailbericht.

    BeantwoordenVerwijderen