zondag 1 maart 2009

Circuit

Vandaag organiseerde de Leiden Road Runners Club (LRRC) net als vorig jaar weer de Hardloopwinkel Roadrunnersloop, onderdeel van het Zorg & Zekerheidcircuit. Ze hadden mij gevraagd om het startschot te geven voor de 5, 10 en 15 kilometer. Meer dan 1000 lopers vertrokken bij het clubhuis van de LRRC aan de Voorschoterweg.

Alhoewel ik nog herstellende ben van een blessure waar ik eerder over schreef, ben ik inmiddels wel weer zo ver dat ik de 10 kilometer weer kan lopen. En dus vertrok ik na het lossen van het startschot met de andere lopers door het park Cronestein en de polders van Zoeterwoude om na ruim 53 minuten over de finishlijn te lopen. Na mijn lange onderbreking was ik daar best tevreden mee.

Nadat ik ook de prijsuitreiking nog mocht doen ben ik weer huiswaarts gegaan. Complimenten aan alle vrijwilligers van de LRRC voor de uitstekende organisatie van deze loop.

Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten