zondag 30 december 2007

Nieuw jasje

Een nieuw jaar, een nieuw college, een nieuwe portefeuille en dus ook maar eens tijd voor een nieuw jasje voor mijn weblog. Ik was het blauwe luchtje een beetje zat geworden en bovendien bleek dat mijn weblog provider sinds ik 3 jaar geleden op deze site begon, heel wat nieuwe technische ontwikkelingen mogelijk had gemaakt. Het leek me een goed moment om mijn oude homepage op http://www.marcwitteman.nl/ maar eens te integreren in mijn weblog waardoor nu alles in een scherm te zien is. Bovendien kunt u zich vanaf nu ook abonneren op een webfeed vanaf mijn site.

Het resultaat ziet u hier. Ik realiseer me dat het zwart een beetje depri oogt, maar ik vond het ook wel stijlvol en de plaatjes komen er zo mooi in uit. Zoek er dus niets achter.

Wat mij betreft ben ik helemaal klaar voor het nieuwe jaar. Ik wens al mijn lezers een hele prettige en veilige jaarwisseling toe.

Tot ziens in 2008.


1 opmerking:

  1. Absoluut een verbetering Marc, en je bent gelijk van die rare pop ups af!

    Groet,

    Harrie van Leeuwen

    BeantwoordenVerwijderen