vrijdag 21 december 2007

Constituerend beraad

De eerste bijeenkomst van de leden van een nieuw bestuursorgaan heet het constituerend beraad. Ons gloednieuwe college heeft vandaag een rustige plaats buiten het stadhuis uitgezocht om eens goed met elkaar kennis te maken en een aantal afspraken te maken over de manier waarop we de komende periode met elkaar aan het werk gaan. Vooral voor de kennismaking hebben we flink de tijd uitgetrokken. Voor de samenwerking binnen het college is het van groot belang dat we snel een goed team vormen en dat lukt alleen als je elkaar door en door kent. De sfeer is in ieder geval goed en we willen allemaal aan de slag om er echt iets van te maken.

Voor mij persoonlijk is duidelijk dat er naast mijn portefeuillewisseling nog veel meer gaat veranderen. Ik ga binnen het stadhuis naar een andere kamer verhuizen en ook de mensen met wie ik de afgelopen periode het meest direct heb samengewerkt gaan wisselen. Jolanda, Suzanne en Floor, achtereenvolgens mijn bestuursadviseur, secretaresse en woordvoerder gaan voor collega Pieter van Woensel werken. Met z'n drieen vormden zij een geweldig team en stonden ze altijd voor me klaar om me bij mijn werk te ondersteunen.

De komende twee weken zijn voor het kerstreces. Op 7 januari ga ik helemaal fris beginnen aan mijn nieuwe functie als wethouder Economie en Sport. Mocht u sugesties hebben met betrekking tot de onderwerpen waarmee ik volgens u vanaf 7 januari direct aan de slag moet gaan, stuur mij dan even een email.

Rest mij niets anders meer dan iedereen hele bijzondere feestdagen toe te wensen.

Tot 2008.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten