woensdag 28 maart 2007

45 minuten en 14 seconden

Vorig jaar en het jaar daarvoor schreef ik rond deze tijd over de NK veldloop voor gemeenteambtenaren. Een jaarlijkse happening waar zo'n 5000 gemeenteambtenaren aan meedoen. Voor mezelf begint het een vaste gewoonte te worden om hiervoor een dagje vrij te nemen. Het is een aardige kans om een aantal van onze medewerkers eens op een heel andere manier mee te maken. Dit jaar ben ik dus met een Leidse delegatie aan de start verschenen. Ik liep de 9 kilometer schouder aan schouder met collega wethouder Paul Jonas. Alhoewel ik moet bekennen dat ik hem met moeite kon bijhouden, hebben we de 9 kilometer beide kunnen lopen in een tijd van 45 minuten en 14 seconden.


Voor u in mijn dagboek gaat terugbladeren naar de vorige jaren zal ik u helpen. Dezelfde afstand liep ik in 2006 in 46 minuten en 17 seconden en in 2005 in 51 minuten en 34 seconden. Ik ga alvast weer oefenen voor volgend jaar.



Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten