donderdag 27 juli 2006

Honderd dagen

Dat zomerreces heeft toch meer invloed op de Leidse politiek dan ik had verwacht. Voor mij reden om eens na te denken wat ik in de toekomst ga doen met recesperiodes voor zover ik de tijd niet nodig heb voor mijn eigen vakantie. Leden van de Tweede Kamer vullen deze tijd vaak in met maatschappelijke stages in het hele land. Misschien is dat een aardig idee om via deze weg als wethouder eens kennis te maken met zaken of mensen die belangrijk zijn voor de stad maar waar je normaal niet aan toe komt. Als u goede suggesties heeft voor een korte werkstage in de komende recesperiodes, dan hoor ik dat graag. In ieder geval heb ik dan ook iets om in mijn dagboek over te schrijven.

Vandaag was ik honderd dagen wethouder in Leiden. Zelf zal ik niet vervallen in een saaie evaluatie van deze eerste periode, anderen moeten daar maar over oordelen. Gebruikt u daarvoor rustig de mogelijkheden van deze site om te reageren.

Ik ga met mijn familie genieten van een vakantie. Tot over drie weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten