donderdag 4 mei 2006

Herdenken

'Burgemeesters moeten niet langer zélf achter het stuur van een auto kruipen, maar altijd een dienstwagen of een taxi nemen. Dat bepleit commissaris van de koningin Harry Borghouts. De provinciebaas laat van zich horen naar aanleiding van een incident rondom de Blaricumse eerste burger Helma Ton, die eind vorige week is betrapt op het rijden met te veel alcohol op. ' Dit las ik vanavond in het Haarlems Dagblad.

Het moet toch niet veel gekker worden. Volgens mij kun je ook gewoon niet drinken als je moet rijden. Ik ben blij dat ik gisteren mijn fiets naar Leiden heb gebracht.

Vanavond was ik aanwezig bij de traditionele dodenherdenking in de Marekerk en bij het monument naast molen De Valk. Het was een mooie bijeenkomst. Veel inwoners hadden de moeite genomen aan de herdenking deel te nemen.

Morgen is het bevrijdingsdag. Dan is het gemeentehuis gesloten. Ik ga de komende dagen een beetje bijlezen voor volgende week.

Prettig weekend alvast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten