vrijdag 16 december 2005

Uit

Het bestuur van een gemeente is helemaal niets zonder de ambtenaren die bij die gemeente werken. Zij staan altijd weer klaar voor onze inwoners en zorgen dat de besluiten die het bestuur neemt ook worden uitgevoerd.

Daar komt bij dat het gemeentehuis in Warmond na 1 januari gesloten is en onze medewerkers voor een deel in Sassenheim en voor een deel in Voorhout gaan werken. Het is voor iedereen dus een beetje afscheid nemen in de komende week en dat is niet altijd makkelijk.

Om onze mensen te bedanken voor hun grote inzet voor Warmond, maar ook om op een aardige manier alvast een beetje afscheid van elkaar te nemen zijn we vandaag een dag op stap geweest. Daarom was het gemeentehuis voor 1 keer gesloten vanmorgen.

Het werd een bijzondere dag met heel veel bijzondere mensen. Ik hoop dat ze straks hun draai in de nieuwe gemeente snel weer kunnen vinden. Ik zal ze na mijn vertrek uit Warmond niet snel vergeten. Overigens is volgende week vrijdag echt de laatste dag dat we samenwerken. Voor we de deur van het gemeentehuis sluiten zullen we daar dan nog even bij stil staan.

Morgenmiddag ga ik even langs bij de kerstviering van de stichting welzijn ouderen en zondag ben ik om 10.00 uur in het Wapen van Warmond voor de nieuwjaarsquiz van Radio Warmond. Supporters zijn daar nog steeds welkom.

Prettig weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten