donderdag 15 december 2005

Goede raad

Gisterenavond werd het laat, vanmorgen was het vroeg. Om 08.00 uur begonnen we met de laatste bijeenkomst van de fusiestuurgroep Teylingen. We hebben een besluit genomen met betrekking tot de plaatsing van het personeel in de nieuwe organisatie. Een besluit waar veel medewerkers naar uit hebben gekeken. De medewerkers krijgen de uitslag zaterdag met de post. Zaterdagavond weet bijna iedereen zijn of haar plek in de nieuwe organisatie.

Daarna was ik in Lisse voor mijn laatste bijeenkomst van het dagelijks bestuur van de regio Holland Rijnland. Daarna naar het provinciehuis voor mijn laatste bijeenkomst van de stuurgroep Rijnlandroute. Daarna op kantoor wat administratie gedaan en telefonisch gesproken met Radio West en het Witte Weekblad die beiden een kerstwens van me wilde opnemen.

Vanavond vergaderde de Warmondse gemeenteraad voor de een na laatste keer. Volgende week donderdag hebben we een buitengewone raadsvergadering ter afsluiting. We hebben o.a. gesproken over de toekomst van de bibliotheek waarbij het belang van de vrijwilligers door de raad nog eens onderstreept is. Verder heeft de raad een besluit genomen tot plaatsing van een monument voor de slachtoffers uit het voormalig Nederlands Indie en Nieuw Guinea. Die zaak waarover ik een aantal keer eerder schreef is nu ook netjes afgehandeld. Er was vanavond een buitengewoon goede sfeer en grote eensgezindheid bij de Warmondse partijen.

O ja, de raad hield ook nog een kort debat over de gevolgede procedure bij de benoeming van de nieuwe waarnemend burgemeester van Teylingen. Lastig om een vergaderonderwerp voor te zitten wanneer je daarbij zelf zo betrokken bent. Ik heb de discussie zelf wel ervaren als een mooie ondersteuning van de manier waarop ik het afgelopen jaar mijn werk in Warmond heb mogen doen. Ik werd er wel een beetje verlegen van. Ik ga het hier nog missen straks.

Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten