woensdag 26 oktober 2005

Politie Monitor


Uiteindelijk is vanacht om 04.45 uur het schip 'Rust na Arbeid' als eerste zeilende schip van de strontrace in Warmond aangekomen. Ik lag toen al een tijdje op een oor zodat ik die aankomst gemist heb. Niets aan te doen. Gelukkig is de kruik Kaagwater namens de burgemeester wel aangeboden. Ik heb respect voor de mannen en vrouwen die deze zware tocht weten te volbrengen. Voor een uitgebreid verslag van de strontrace alsmede veel foto's verwijs ik naar de site van de Vereniging Zeilvracht.

Vanmorgen naar het districtscollege in Noordwijk geweest. In deze vergadering praten we met de burgemeesters uit deze regio en het openbaar ministerie over de politiezorg in ons gebied. Vanmorgen was de Politie Monitor Burgers (PMB) het belangrijkste punt van bespreking. Dat is een uitgebreid onderzoek waarbij 3800 inwoners van onze regio een uitgebreide vragenlijst hebben beantwoord over de kwaliteit van politiedienstverlening. Dat ziet er voor onze gemeente niet eens zo heel slecht uit. Over het algemeen zijn onze inwoners best tevreden over de politie. Wel vraagt men wat meer aandacht voor snelheidsovertredingen in het verkeer.

Vanmiddag was ik vrij.

Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten