maandag 5 september 2005

Motie

Zoals ik u vrijdag al liet weten ben ik zondag naar de Trefmarkt geweest. Een soort Warmondse uitmarkt zou je kunnen zeggen. Veel organisaties hadden hun uiterste best gedaan om er een geslaagde dag van te maken. Jammer dat het mooie weer voor veel mensen aanleiding was om iets anders te gaan doen. Mooi weer heeft blijkbaar ook zo zijn nadelen. Dat neemt niet weg dat het verder toch wel een geslaagde middag was. Zelf heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om kennis te maken met een aantal organisaties die ik nog niet kende, zoals het jeugdcircus Atleta.

Behalve allerlei sociaal-culturele organisaties waren ook de prominenten van D66-Teylingen neergestreken op het terras voor het Trefpunt. Ik ben even aangeschoven om eens te vernemen wat de plannen van deze partij zijn met de nieuwe gemeente. Na afloop kreeg ik een concept verkiezingsprogramma mee. Dat kunt u overigens ook al lezen op www.d66sassenheim.nl

Vandaag voornamelijk lees- en schrijfwerk gedaan en wat voorbereiding voor een spreekbeurt die ik aanstaande donderdag moet houden. Vanmorgen had ik verder nog regulier overleg met de 'Teylingen' burgemeesters. We hebben gesproken over een aantal personele onderwerpen, maar vooral hebben we vooruit gekeken naar de besluitvorming van de Eerste Kamer, volgende week dinsdag.

Vanavond was de gemeenteraad van Warmond in een extra bijeenkomst bijeen. Op de agenda stond een motie waarin de leden van de Eerste Kamer worden opgeroepen zich vooral voor de fusie uit te spreken. De vergadering duurde kort, de raad had aan 10 minuten voldoende om zich unaniem achter deze motie te scharen. De leden van de Eerste Kamer krijgen morgen allemaal een exemplaar van de motie aangeboden. We hopen dat het helpt.

Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten