woensdag 17 augustus 2005

Bijna bij

Vanmorgen vroeg begonnen met een uurtje joggen zodat ik fris op kantoor verscheen voor mijn eerste afspraak van vandaag. Dat was een afspraak met een twee mensen van een stedebouwkundig adviesbureau waar ik in mijn Hillegomse tijd goede contacten mee had. Het was een prettig gesprek waarin we elkaar informeerden over een aantal ontwikkelingen op dit vakgebied.

Vervolgens gesproken met een directeur van een woningcorporatie uit de regio. Hij heeft me verzocht om op 8 september a.s. een inleiding te geven bij een bijeenkomst met een groep directeuren van woningcorporaties over de bestuurlijke dilemma's bij bouwen in kwetsbare gebieden zoals de Duin- en Bollenstreek. We hebben e.e.a. voorbesproken en ik ga nadenken over een aardig verhaal. 8 september leest u hoe het ging.

Vanavond had ik een korte bijeenkomst met een afvaardiging uit de gemeenteraad. Als de fusie per 1 januari door gaat willen we de laatste dagen als zelfstandige gemeente niet helemaal onopgemerkt voorbij laten gaan. We hebben met elkaar gesproken over de manier waarop we samen met de inwoners van onze gemeente aandacht kunnen gaan besteden aan deze gebeurtenis. Wat we precies gaan doen dat houden we nog even geheim, maar het ziet er goed uit.

Tussendoor heb ik natuurlijk verder gewerkt aan de stapels die een gevolg waren van drie weken vakantie. Ik begin aardig bij te komen.

Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten