maandag 4 juli 2005

Mooie binnenkomst

Als gevolg van het hevige onweer van afgelopen nacht zag Warmond er vanmorgen bij binnenkomst nog groener uit dan normaal. Een mooiere entree voor een gemeente, dan via het Warmondse Oosteinde en de Herenweg is overigens moeilijk denkbaar, maar ik ben misschien een beetje bevooroordeeld geworden.

Vanmorgen in Sassenheim geweest voor een bespreking over het nieuw aan te leggen NS-station aan de Wasbeeklaan. Als regionaal portefeuillehouder Verkeer & Vervoer ben ik hier bij betrokken. Dat station komt er wel, maar ik schrik weer van het aantal verschillende partijen dat hierbij betrokken is en, erger nog, invloed kan uitoefenen op het proces. Dat gaat nog heel wat vergaderuurtjes kosten voor de eerste trein gaat stoppen.

Vanmiddag nog een paar individuele gesprekken gehad met inwoners van onze gemeente over van alles en nog wat. Daarnaast heb ik m'n tijd besteed aan het voorbereiden van de stuurgroep fusie van morgenmiddag en het schrijven van een stukje voor een speciale krant die in het kader van de Warmondse Strontrace gaat uitkomen. Die Strontrace is overigens weer zo'n uniek evenement waarover ik u tzt zal berichten. Voor wie niet wachten kan: www.zeilvracht.nl geeft alle informatie.

Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten