vrijdag 3 juni 2005

Prettig weekend

Vandaag begonnen in Lisse met een vergadering van het dagelijks bestuur van de regio Holland Rijnland. We hebben o.a. gesproken over de voorstellen voor de modernisering van het systeem voor de verdeling van sociale huur- en koopwoningen in onze regio.

Daarna ben ik naar Warmond geweest voor de afhandeling van wat lopende zaken.

Tussen de middag ben ik naar Amstelveen geweest om een hapje te eten met een goede bekende uit mijn KLM tijd. (Voor ik destijds in Hillegom wethouder werd heb ik 18 jaar bij KLM gewerkt.) Het was leuk om weer eens bij te praten en te horen hoe het met de oud-collega's gaat.

Daarna weer naar Warmond gegaan om me alvast voor te bereiden op een aantal bijeenkomsten voor volgende week. Dinsdag en Woensdag is het congres van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) in Goes. Een jaarlijkse happening waar ruim 2000 gemeentebestuurders bijeen komen. Formeel gaan we daar naartoe om te spreken over actuele thema's die iets te maken hebben met onze dagelijkse werkzaamheden. Maar eigenlijk is het een grote netwerkbijeenkomst waar mensen vooral samen komen om elkaar te spreken. Ik zal u er volgende week verslag van doen.

Voor nu, prettig weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten