maandag 25 april 2005

Aangenaam schouwspel

Zondagochtend was ik om 08.00 uur in Warmond om onze Franse vrienden uit Champigne uit te zwaaien. Ze vertrokken vanaf de gemeentehaven na een ontbijt aan boord van een rondvaartboot op de Kaag. Omdat de boot met enige vertraging arriveerde heb ik een half uurtje op de kade gewacht. Dat was overigens allerminst een straf. Het uitzicht over het water en het eiland Koudenhoorn, vogels, hier en daar wat laag hangende mist en het schijnsel van de opkomende zon maakte het tot een aangenaam schouwspel. Wel jammer dat de vroege vliegtuigen zo nu en dan de rust verstoren.

Rond een uur of tien was ik in het kunstcafe bij de pomp voor een live-interview voor de lokale radio en een kop koffie. Op het terras was het al gezellig druk. Met mooi weer is dit een prima plek om eens even neer te strijken, bijvoorbeeld na een van de vele mooie fiets- of wandeltochten in de omgeving. Het VVV kan u daar meer over vertellen. Van de horeca-uitbater begreep ik dat het 100 stoelen tellende terras zaterdag de hele middag vol zat.

Na alle werkzaamheden dit weekend was ik er niet aan toe gekomen om me voor te bereiden op de vergaderingen van dinsdag. Eerst college van B&W en daarna stuurgroep fusie. Ik had vanmorgen zo'n 50 centimeter stukken op m'n bureau liggen. U begrijpt het, vandaag was vooral een leesdag.

Morgen meer.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten