vrijdag 11 maart 2005

Vooral veel post wegwerken

Als gevolg van alle activiteiten in de afgelopen twee dagen ben ik een tijdje niet in het gemeentehuis van Warmond geweest. Vanmorgen dus eerst maar eens begonnen met het doornemen van de post en e-mail. Normaal gesproken lukt het me wel om m'n e-mail binnen 24 uur beantwoord te hebben en dat wil ik ook wel zo houden. Deze vorm van communicatie leent zich gelukkig ook wat meer voor een snelle afhandeling en dat is wel zo prettig. Aansluitend heb ik nog wat telefoontjes gepleegd en de collegevergadering voor volgende week dinsdag voorbereid. Vanmiddag ben ik naar Katwijk geweest. Eerst een hapje gegeten met een aantal collega bestuurders waarmee we tot augustus vorig jaar het dagelijks bestuur vormden van het Samenwerkingsorgaan Duin- en Bollenstreek (SDB). Sinds die regio is opgegaan in Holland Rijnland was dit er nog niet van gekomen. Vandaag de dag afgesloten met een voortgangsoverleg in het kader van het 'Offensief van Teylingen'. Onder deze werknaam lopen er binnen de streek een aantal projecten om het agrarische complex te versterken en het landschap van de Bollenstreek te verbeteren. We hebben afspraken gemaakt over de stappen die de komende tijd nodig zijn om resultaten te bereiken. Dat was het voor vandaag. Prettig weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten