vrijdag 4 februari 2005

De Billenprikkers!

Na een drukke vergaderdag in de regio is het nu alweer vrijdagavond laat. Ik kom net uit Warmond waar het Carnaval werkelijk is losgebarsten. Even na half acht heb ik de sleutel van de gemeente overgedragen aan Prins Hein en Prinses Anne-Marie.

Gelukkig was de raadzaal na de problemen met een flinke lekkage weer helemaal in orde. De zaal zat vanavond bomvol met carnavalsvierders en samen met de muziek van de 'Billentoeters' zat de sfeer er al snel goed in. Het was voor mij wel even wennen. Ik ben net drie weken burgemeester en nu al moest ik de sleutel van de gemeente weer afgeven. Ik vroeg me af wat de gemeenteraad daarvan zou vinden. Ze hadden me bij mijn installatie juist zo op het hart gedrukt goed voor Warmond te zorgen. Om mezelf te overtuigen dat ik toch met een gerust hart de sleutel kon afgeven, heb ik me de afgelopen week flink laten adviseren door inwoners van Warmond. Zonder uitzondering waren deze mensen van mening dat ik de gemeentesleutel met een gerust hart voor een paar dagen kon afstaan. De Warmondse Billenprikkers vervullen een belangrijke rol voor de samenhang binnen de Warmondse gemeenschap. Eigenlijk heb ik daarover uitsluitend lovende woorden vernomen. En daarnaast kunnen ze natuurlijk ook goed feesten.

Ik ga dit weekend zeker nog een keer terug...... Ik ben in ieder geval weer een hele leuke ervaring rijker.

Prettig weekend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten