vrijdag 21 januari 2005

Bedrijfsbezoek

Vandaag stond er niet veel in de agenda, ik heb hem wat vrijgehouden om leeswerk te kunnen doen. Deels als voorbereidingen voor komende week en verder om mijn lokale kennis weer wat verder aan te vullen. Niet echt een dag om iets spannends over te schrijven. Daarom wil ik deze tijd gebruiken om samen met u een beetje te evalueren.

Ik ben immers alweer ruim een week aan de slag in Warmond en dit is mijn negende dagboekpagina. Ik krijg hele leuke reactie op mijn dagboek en ook over het aantal lezers ben ik zeker niet ontevreden, ga zo door zou ik zeggen. Maar dat zijn niet de enige resultaten van deze site. De afgelopen week was ik bijvoorbeeld op zoek naar een ondernemer die mij iets zou willen vertellen over zijn/haar visie op Warmond. De volgende dag kreeg ik een berichtje van een jonge ondernemer en inmiddels is een afspraak, inclusief bedrijfsbezoek, gemaakt. Ook reageerde een ereburger van Warmond op mijn site. Hij meende een aantal goede tips voor mij en de gemeente te hebben. Dit bracht mij weer op het idee om in de komende periode een keer een bijeenkomst te organiseren met alle ereburgers. Ook dat gaat de komende tijd gebeuren. Dat moet volgens mij een boeiende en leerzame ontmoeting worden, ik zal u er tzt verslag van doen.

De Oegstgeester Courant liet me weten dat mijn site nu ook is opgenomen bij www.internetgemeentegids.nl en mailde me en passant nog een foto en de scan van een artikel uit deze krant. De foto staat onder de button "foto's" en het artikel bracht mij op het idee om ook een button "persberichten" op te nemen. Tot zover een paar resultaten.

Ook de komende week heeft een paar aardige dingen in petto waarvan ik u verslag zal doen. Met als hoogtepunt natuurlijk mijn eerste vergadering met de gemeenteraad aanstaande donderdag. Voor nu wens ik u een prettig weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten